سفارش تبلیغات گوگل ادوردز قزوین (Google Ads)
گوگل ادز Google Ads که نام قدیمی آن گوگل ادوردز میباشد یک سرویس خدمات تبلیغاتی راه اندازی شده توسط گوگل است که در واقع یک سیستم تبلیغات کلیکی با پرداخت هزینه میباشد که به واسطه آن وب سایت شما در نتایج جست و جوی گوگل قرار خواهد گرفت. تبلیغات کلیکی (PPC) به اینصورت کار میکند که وقتی کاربری بر روی تبلیغ شما و کلمه ارائه داده شما کلیک کند درواقع شما هزینه آن را پرداخت مینمایید.
تبلیغات گوگل ادز بسته به هزینه ای که شما پرداخت مینمایید در صفحات گوگل قرار میگیرند ولی همانطور که میدانید بیشتر کاربران اصلا صفحات بعدی گوگل را جستجو نمیکنند، پس هر چقدر جایگاه گوگل ادز شما بالاتر (صفحه اول) باشد، کاربرد آن چشمگیرتر خواهد بود

گوگل ادوردز چیست و چه کاربردی دارد؟
اگر هدف شما تبلیغات کسب و کار خود میباشد، باید بدانید موج کاربران در کجا حضور دارند و همانطور که میدانید تعداد بسیاری کاربرانی که این روزها در Google جستجو میکنند بسیار آمار بالایی دارد. پس اگر شما بتوانید در Google ads ثبت نام کنید بی شک در جستجو کاربرانتان خواهید بود.
شرکت سئو قزوین در نظر دارد تبلیغات در کسب و کار در قزوین و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در قزوین با هدف برتر در زمینه توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت را به شما همشهریان عزیز ارائه دهد. در ادامه بررسی خواهیم کرد چگونه تبلیغات از طریق گوگل امکان پذیر است و چه بازتابی برای رشد در کسب و کار و تبلیغات شما خواهد داشت.
تبلیغات در گوگل چگونه است؟
از آنجایی که روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد تا شما بتوانید آمار بازدید و شناس شدن سایت خود را بوسیله ی آنها انجام دهید، از قبل باید تعیین کنید که کدام راه برای کسب و کار شما مناسب است ممکن است
شرکت های مختلف به قطع راه های تبلیغات کسب و کار را به شما ارائه میدهند، اما اینکه دقیقا کدام راه به درد تبلیغات برای کسب و کار شما میخورد خیلی مهم است. کافیست بتوانید به شرکت سئوکار در قزوین اعتماد کنید
اهمیت تبلیغات در گوگل:
1. دسترسی آسان کاربران به گوگل
در دنیای امروز، مردم به دنبال هر چیزی باشند ابتدا آن کلمه را در گوگل جستجو میکنند. پس بی شک کر شما بتوانید خود را با سئو وب سایت قزوین به رنکینگ اول گوگل، برسانید بی شک زمانی که کاربران و مخاطبان شما محتوای شما را جستجو کنند حتی اگر شما در تبلیغ گوگل ادز قزوین هم باشید شما را کلیک خواهند کرد.
2. قابلیت هایی که امکان هدف گذاری را فراهم می کند
باید این را بدانید که، در هر مرحله از ورود کاربر و خریدار به Google، چیزی برای هر کسبوکار و هر مشتری بالقوه ای وجود دارد. در بستر گوگل می توان تبلیغات را بر اساس کلیدواژه های خاص تعریف کرد و مخاطبین مرتبط و دنبال کننده با آن هدف را به سوی خدمات قابل ارائه خود هدایت کرد. ولی بهتر است بر روی عبارتهای جستجو و کلید واژه های طولانی مانند «نرمافزار حسابداری برای بازاریابان آزاد» به جای عبارت «نرمافزار حسابداری» استفاده کنید. عبارات طولانی تر معمولاً ارزانتر هستند، و برای جلب توجه افرادی که دقیقاً به دنبال چیزی هستند که شما ارائه میدهید، ارزش آن را دارند. اغلب اوقات افرادی که رشته های طولانی و خاص کلمات کلیدی را جستجو می کنند، قصد بیشتری برای رسیدن به هدف مورد نظر دارند. و همین امر باعث می شود که افرادی را که در تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید بسیار ارزشمند باشند.
3. هدف را دنبال کنید
بزرگترین تفاوت بین افرادی که با تبلیغات گوگل به آنها دسترسی پیدا می کنید و افرادی که با سایر اشکال تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کنید، هدف آنهاست. برای مثال، در رسانه های اجتماعی، مردم به دنبال تبلیغات نیستند. آنها به دنبال راه حلی برای مسائلی نیستند که زندگی روزمره آنها را آزار می دهد. آنها به دنبال عکس های کودک و عکس های تعطیلات و به روز رسانی های خانوادگی هستند. برخی از کارشناسان حتی تبلیغات جستجو را نوعی بازاریابی درونگرا به جای تبلیغات برونگرا میدانند، زیرا به کسی کمک میکنند که اولین قدم را برای جستجوی آن برداشته است. با استفاده از آگهی، به مشتریان بالقوه اجازه دهید به سراغ شما بیایند، سپس به آنها کمک کنید تا پاسخها را بیابند و جزو مشتریان شما شوند.
4.به اندازه کافی بودجه در نظر بگیرید
بیشتر کلمات کلیدی هزینه زیادی ندارند. هرگز بیش از آنچه می خواهید خرج و هزینه برای تبلیغات نکنید. با تبلیغات در گوگل شما کنترل کاملی بر هزینه تبلیغات در گوگل دارید. جایی که میتوانید همه چیز را از حداکثر پیشنهاد در آگهی گرفته تا بودجه روزانه کمپین کنترل کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر می خواهید در هر ماه هزینه کنید و بودجه را بر اساس نمودار عملکرد تنظیم کنید. هنگامی که یک تبلیغ بسیار خوب عمل می کند، می توانید هزینه تبلیغات در گوگل را برای آن افزایش دهید تا نتایج مطلوب را افزایش دهید. برای کاهش هزینه تبلیغات در تبلیغاتی که عملکرد ضعیفی دارند، برعکس عمل کنید و هزینه ای صرف کلمات کلیدی بدون بازخورد پرداخت نکنید.
5.درGoogle Ads نتایج را در قالبی قابل درک ببینید
خوشبختانه گوگل همه چیز را ساده و قابل درک می کند. اطلاعات اولیه مانند کلیکها، نمایشها، بودجه کلمات کلیدی و غیره را بیابید یا با ادغام Google Analytics جزئیات بیشتری در خصوص بازدید صفحات تبلیغات سایت خود کسب کنید. این به شما امکان میدهد دقیقاً ببینید که بازدیدکنندگان در وبسایت شما چگونه رفتار میکنند – دقیقاً برای یافتن چه عبارتی کلیک کردهاند، کجا رفتهاند و چه مدت زمانی را در آنجا سپری میکنند.
6. نتایج سریعتری نسبت به سئو کسب کنید
بهینه سازی موتورهای جستجو هنوز فاکتور شماره یک رتبهبندی صفحات وب سایت های پربازدید است. پست ها و صفحاتی که در صفحه یک می بینید فقط با کلمات کلیدی که به دقت تحقیق شده اند آنجا قرار نگرفته اند، بلکه در سایتهایی هستند که در طول زمان تعداد زیادی بک لینک جمعآوری کردهاند. ممکن است سال ها طول بکشد تا بتوانید یکی از صفحات خود را در جایگاه اول برای یک عبارت جستجوی کلمه کلیدی گسترده ببینید. البته برخی از مشاغل هرگز آن را نخواهند دید.
با این حال، هنگامی که با Google شروع به کار می کنید، شانس شما برای جهش تمام نتایج ارگانیک در صفحه نتایج موتور جستجو به طور تصاعدی افزایش می یابد و همچنین آسان تر نیز می شود. شروع به اجرای تبلیغات کنید و شانس اینکه مردم شما را در ابتدای صفحات گوگل ببینند افزایش دهید.
7. ایجاد آگاهی از برند
تقویت نام برند، شخصیت، شهرت و … را برای ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان بسیار ضروری است. هر چه بیشتر این موارد را به طور مداوم تکرار کنید، برند شما قویتر میشود و اعتماد بیشتری نسبت به مشتریان بالقوه کسب میکنید. و اعتماد چیزی است که در نهایت باعث خرید و مشتریان وفادار شما می شود. از طریق شبکه جستجوی تبلیغات، حتی اگر مشتریان بالقوه روی آن کلیک نکنند، برند شما، شعار شما، آنچه ارائه میدهید و هر چیز دیگری که از کپی و برنامههای افزودنی خود برای نمایش استفاده میکنید، میبینند.
چرا از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم؟
این شبکه جست و جوی پیشرفته بستری برای مشاغل در هر اندازه با بودجه های مختلف و اهداف تبلیغاتی متفاوت دارد. مخاطبان هدف شما حداقل یک بار در زندگی خود از گوگل برای یافتن پاسخ یک مشکل استفاده کرده اند. بنابراین در دریایی از جستجوهای به ظاهر بی پایان 2 تریلیون در سال – چرا یک موقعیت را فراهم نکنید تا ببینید چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟
علاوه بر این، Instapage به تازگی یک راه حل جدید Advertising Attribution را اضافه کرده است، که در آن می توانید هزینه هر بازدیدکننده و هزینه به ازای هر سرنخ را در Instapage، در هر تغییر دنبال کنید. برای دیده شدن تبلیغات خود و استفاده درست با فرایند تبلیغات در گوگل ادز با مشاورین ما در این زمینه در تماس باشید. ما می توانیم بهترین کلمات کلیدی هدف را برای شما براساس بودجه شما در نظر بگیریم و شما را برای رسیدن به هدف مورد نظر هدایت کنیم.